1. Wprowadzenie
Sprzedawca:
Ta witryna internetowa jest obsługiwana przez firmę Cambia Joanna Mossakowska, przedsiębiorstwo zarejestrowane w Polsce, adres 83-300 Kartuzy, ul. Zacisze 5 i jest jej własnością. NIP: 5891818809, REGON: 522259930.
Nabywca: Pełnoletnia osoba fizyczna lub firma dokonująca zakupów w sklepie internetowym www.cambia.com.pl .
2. Zamówienia i Zakup
2.1
Zamówienia składa się poprzez kliknięcie na przycisk Dodaj do koszyka dotyczący produktu, który chcą Państwo zakupić. W okienku Pokaż koszyk ukaże się dodany towar. Aby przejść do realizacji zamówienia klikamy na przycisk Pokaż koszyk i klikając Zamówienie przechodzimy kolejne etapy zamówienia do okienka Potwierdzenie zamówienia kończąc zamówienie, które zostaje skierowane do realizacji. Można je wydrukować a następnie powrócić na stronę główną sklepu.
2.2
Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest rejestracja w sklepie i prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić, jest niekompletne lub wzbudza wątpliwość osoby przyjmującej je oraz gdy Nabywca nie przestrzega zasad niniejszego regulaminu. O zaistniałej sytuacji Nabywca zostanie niezwłocznie poinformowany.
2. 3
Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Zapłata za towar odbywa się za pobraniem, co skutkuje dodatkową opłatą, lub przelewem na wskazane konto przed wysyłką i wówczas wystawiana jest Faktura Proforma. Cena produktu jest ceną obowiązującą w dniu zatwierdzenia Twojego zamówienia. Możemy zmieniać cenę produktu zanim zamówienie zostanie zatwierdzone. Zatwierdzenie przez nas zamówienia jest jedną z części procedury zamawiania towaru.
2. 4
Zamówienia można składać każdego dnia bez względu na porę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę i święta będą rozpatrywane w godzinach rannych następnego dnia roboczego.
2. 5
Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. 6
Realizujemy zamówienia z dostawą na terenie całej Polski. Wysyłki poza granice RP są możliwe po indywidualnym ustaleniu szczegółów z operatorem sklepu.
2. 7
Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu w rozumieniu kodeksu cywilnego.
2. 8
Po przyjęciu zamówienia, w uzasadnionych przypadkach w ciągu 48 godzin operator sklepu Cambia.com.pl może skontaktować się z nabywcą na podany adres e-mail, bądź numer telefonu w celu potwierdzenia zamówienia.
2. 9
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen. Będziemy informować czy cena produktu jest poprawna i jeżeli jest inna niż w twoim zamówieniu, będzie można anulować zamówienie i zdecydować czy złożyć je ponownie w nowej cenie.
2. 10
Do każdej wysyłki dołączamy Fakturę VAT lub paragon. Jednocześnie ze złożeniem zamówienia klient upoważnia sklep do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
2. 11
Towar dostarczany jest przewoźnikiem InPost lub DHL na koszt zamawiającego. Za przesyłkę pobierana jest dodatkowa opłata, na rzecz przewoźnika a w przypadku zamówienia przekraczającego wartość 1 000,00 PLN brutto, na koszt Sprzedawcy. Istnieje możliwość odbioru własnego w siedzibie firmy Cambia po uprzednim uzgodnieniu drogą telefoniczną lub pocztą e-mail
2. 12
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Czas ten uzależniony jest od dostępności towaru w magazynie.
2. 13
Dokładny czas wysyłki można uzgodnić telefonicznie lub pocztą email.
2. 14
Cambia nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Nabywcę, a tym samym o fakcie wydłużenia czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Nabywca nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
2. 15
W przypadku dokonania zamiany ceny towaru przez jego producenta przed zrealizowaniem złożonego zamówienia lub też czasowej niedostępności zamówionego towaru, Cambia niezwłocznie poinformuje o tym Nabywcę, który ma prawo w takiej sytuacji do odstąpienia od zamówienia.
2. 16
Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany na formularzu zamówienia.
2. 17
Zamówienie zostanie odrzucone, jeśli:
a) we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości
b) przesyłka nie zostanie odebrana od doręczyciela.
2. 18
Cambia zastrzega sobie prawo zmiany zasad sprzedaży określonych w niniejszym Regulaminie.
A w tym :
a) zmiany cen oraz ilości towaru ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b) wycofania poszczególnych produktów oferty sklepu internetowego Cambia.com.pl,
c) wprowadzania nowych towarów oferty sklepu internetowego Cambia.com.pl.
2. 19
Sklep Cambia.com.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania Nabywcy drogą elektroniczną, informacji o bieżących ofertach i nowościach sklepu. Nabywca w każdej chwili ma możliwość rezygnacji z otrzymywania wyżej wymienionych wiadomości poprzez poinformowanie sklepu Cambia.com.pl drogą mailową.
2. 20
Składając zamówienie w sklepie Cambia.com.pl należy zaakceptować postanowienia i informacje zawarte w niniejszym regulaminie.
3. Zwroty i Reklamacje
3.1
Wszystkie towary sprzedawane przez firmę Cambia są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. Reklamacje na towary, które posiadają opis "gwarancja zewnętrzna", należy składać według zasad określonych przez producenta towaru.
3. 2
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.
3. 3
Jeżeli zakupiony towar posiada wady techniczne, należy go niezwłocznie odesłać koniecznie z opisem wady oraz fakturą.
3. 4
Reklamacje, dotyczące pkt 3.2 i 3.3, należy składać poprzez naszą witrynę internetową. Po otrzymaniu od nas potwierdzenia, towar należy odesłać na wskazany adres, na koszt własny. Przesyłka powinna być dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem i zwracany produkt nie może nosić śladów dodatkowych uszkodzeń fizycznych. Takie uszkodzenia zwalniają nas od naprawy gwarancyjnej. Zastrzegamy sobie prawo co do oceny stanu dostarczonego produktu. Naprawiony produkt zostanie odesłany na nasz koszt. O ile naprawa nie będzie możliwa zaproponujemy nowy produkt lub zwrot gotówki za zapłacony towar bez kosztów transportu.
3. 5
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
3. 6
Wszelkie szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce Reklamacje oraz Odstąpienie od umowy
Jakiekolwiek pytania lub skargi, prosimy kierować na nas e-mail: sklep@cambia.com.pl lub listownie na adres Cambia.com.pl, 83-300 Kartuzy, ul. Zacisze 5.